Geçmişler olsun, grip olsanız bile stres yapmayın. Ben sezeryanımın ikinci günü covid oldum hastanede. Annemle kız kardeşim gelmişti o kovidmiş hiç bilemedik yanımda kaldılar gece malesef doğumun ertesi günü benle kardeşim covid olduk baya on gün çektim, o süreçte kayınvalidemle kayınpederim de bizdeydi onlarda oldular, kayınpederim rahatsız onun canı için baya endişelendiğimi strese girdiğimi unutamam. Bu süreçte eşim sürekli annemleri, ailesini doktora getirip götürmek zorunda kaldı.. Baya zor geçmişti benim için.. Siz süreci inşallah daha hafif atlatacaksınız :) size tavsiyem bebeğinize kesinlikle maskeli bakın. Ben hiç maskeyi çıkarmadım on gün. Sütüm de geç gelmişti ama sürekli yedim süt yapan her şeyi.. Rabbim yardım etti bebişime geçmedi.. Bol bol zencefil, çubuk tarçın, limon, bal çayı yapın İçin. Tavuk suyu, tarhana çorbasını ihmal etmeyin derim.. Umarım hafifçecik geçer gider..