NewMaman başlarda bende acayip pimpirikleyordum ilk ve 9 sene sonra gelen mucizem ay öyle mi böyle mi olur şöyle yapsam aman bu kadar ilgileneyim falan anlatamam size iyi bakamıyorumlar beceremiyorumlar eşim sağolsun güzel moral verdi destek oldu rahat bıraktım kendimi bebişte bende daha mutlu olduk kendi kendine. Vakit geçirmesine müsade ediyorum her gün yeni bir şey öğrensin diye uğraşmıyorum ayına göre gelişimi iyiyse hareketlerinde sorun yoksa takılmıyorum her bebek farklı kilosu boyu emeklemesi dönmesi o yüzden kıyaslama hiç yapmam kafanızı rahat bırakınca daha güzel vakit geçiriliyor bebişlerle 😉