Bebeğim 13 aylık hiç emeklemedi, 10.5 aylıkken yürümeye başladı. Ama tutunup asla kalkamıyor biz kaldırırsak yürüyüp gidiyor. Napıcaz bilmiyorum normal bir durum mu onu da bilmiyorum araştırıyorum birkaç gündür. Doktora götürsem mi acaba? Bu problemi yaşayan ya da daha önce yaşayan birileri var mı?