hnur_1109 D vitamini kaç damla kullanıyorsunuz. Geç kapanma normal mi doktorun biri 2 yaşa kadar normal dedi birisi gelişim bozukluğu dedi
oglumubeklerken hnur_1109 benim oğlum da 1 yaşında oldu. 1 yaş kontrolünde doktor bingildagi hala fazla açık dedi yaklaşık 2 buçuk cm açıklık var dedi. Ben şimdiye kadar hep d vitaminini 1 fıs kullanıyordum artık 2 fis kullanın dedi o şekilde yapıyorum bende.
Masalbursa Biz de 18 aylığız çok az açıklık kalmış 2 yaşa kadar normalmiş korkmayın yeni doktorumuzla görüştük bu konuyla ilgili