Yeni-anne22 benim bebeğimde 4 aylık doğduğundan berri hem peynir kesiği hemde normal olarak aşırı kusuyor ne kıyafet nede yakalık yetiştiremiyorum doktora götürdüm gelişimi iyi olduğu için tedavi uygulayamıyoruz dedi ama genelde peynir kesiği olduğunda halk ağzıyla yağını alıp gerisini atıyor diyolar