ayazbebek_0 peki yavaş yavaş mı açıldı rengi hardal, sarı, açık sarı, beyaz gibi yoksa bi an da mı oldu, bir de tekrar kaka yaptı mı yaptıysa onun rengi nasıldı? Bunları soruyorum çünkü kızımın doğuştan safra kesesi yok ve kaka rengi bizim için çok önemliydi, umarım yediğiniz bişeyden dolayı rengi etkilenmiştir