Merhaba anneler özellikle erkek bebeğine hamile kalanlarda yüzüne sis düşermiş. Benim de alnımda vardı böyle sanki güneşten yanmışta bir yerini soymuşum gibi kaşımın oraya doğru beyaz yukarısı koyu. Doğum yapalı 2.5 ay oluyor. Kimisi diyor ki doğururken terinle silmeliydin bu geçmez artık kimi diyor ki zamanla geçer acayip moralim bozuk zaten kendime bakamıyorum uyumayan bir bebeğim var üstüne bu renk tonu eşitsizliği çıldırtıyor beni. Kendi sütümle de siliyorum gitmiyor yaşayan var mı ve çözüm bulan lütfen 🙏🏻