Nderin 35lavanta güzel menü geçen yıl hamilelikten içemedim bu yıl emzirdigim için üzüldüm kendime şuan ☺️
35lavanta Nderin Bende emziriyorum ama 1 kadeh şaraptan bişrecik olmaz hamileyken bile 1kadeh içelebiliyor.. Tabi yine size kalmış 🌸
Lina11 Nderin geçen yıl hamile olduğumu bilmeden içen ben ✋🏻1 Ocakta mesaim vardı erken kalkacağım diye çok içmemiştim 🫣
35lavanta Nderin Hahaha benimde rakı içemediğim tek şey gerçi zamanında çoook severdim birgün okadar çok içtikki bir tiksindim bidaha sevemedim sonra 😂
DenizSerap Çerkes tavuğu Karides güveç Patates püresi Şiş köfte Akdeniz salatası Kereviz salatası Çoban salata Amerikan salatası Tavuk ciğeri Rakı forever. 🫠
Babybloom 35lavanta benim standartım şu, her gelen bilir😂 Kısır Pancarlı humus Narlı ıspanak salata Bir çeşit börek Bir çeşit poğaça Ve homemade yılbaşı pastası🙋🏻♀️ Dahasına ben yokum, ağır yemek bana göre değil. Yiyelim içelim gülelim yavv
35lavanta Babybloom Ayy bu menüde çok güzel 🤤 Bende meze ağırlıklı seviyorum ama benim eşim et olmazsa eli ayağı titret oyüzden mecbur et yapıyorum 😂
35lavanta Lina11 Ben ilk hamileliğimde hiç belirti yoktu adetimde hep düzensizdi zaten kan da verdim sonuç negatif 2 ay boyunca arkadaşlarla çok plan yaptık okadar çok içtimki nerdeyde hergün alkol tükettim ee sigarada içiyordum 1 pakette günde bitiyordu 2. Ay sonunda yine adet olmadım bidaha kan ver dediler bende verdim ya dedim ama ısrarlar sonucu birdaha verdim ve 2 aylık hamile olduğumu öğrendim hemen doktora anlattım ben iki aydır bildiğiniz ayyaş gibiydim diye 😂 Oda hamilelikte ya hep ya hiç deriz şuana kadar bişey olmadıysa olmaz için rahat olsun dedi çoook şükür hiç sorun yaşamadım 🥰 2. Hamileliğimde geçen yılbaşı yani 1 kadeh şarap içtim doktorumun izniyle
Lina11 Nderin öyle deme hamile olduğumu öğrenince nasıl içim içimi kemirdi 😅 bir şey olsaydı ömür boyu affetmezdim sanırım kendimi
Nderin 35lavanta cok icmenin sonu kötü olmuş hamilelik öncesi ayda birde olsa içerdik şimdi canım çok çekiyor emzirme bitince bir güzel sarhoş olmak istiyorum :))
Lina11 35lavanta ben cesaret edemem heralde 😂😂 ben çok içmemiştim ama bi bardak votka içmiştim o bile içime dert olmuştu 😂😂 ertesi gün izinli olsaydım heralde bende ayyaş olurdum
RuzgarMommys Bence Humus Ezme babaganuş salatası Pancarlı yoğurtlu meze Zeytinyağlı biber dolması Zeytiyağlı enginar Olmazda olmazlar 😍
Nderin Lina11 tabiki öğrenince kötü olur insan ama bilsen icmezdin çok şükür bebisde sağlıklı iyi yanlarını düşün:)