Gazel1 Bebeğim 43 günlük 3dr gittim 3üde tavsiye etmiyor.ama artık balgam oluştu ve çok gürültü var boğazında çok zor emiyor , yutkunması bile zorlaştı. Sizler be durumdasınız yıkama yapıyor musunuz acil yardım
Gul_bahar Gazel1 benim bebeğim 47 günlük bugün yaptım doktorum yap dedi iki deliğinde 2 ml serum fizyolojik sıktık mecbur 🤷♀️
Nurberamom Gazel1 bizim de iki aylık bebeğimiz grip oldu ben normalde damla seklinde sıkıp aspiratör ile çekiyordum bir aylık olduğundan beri ama grip olunca yeterli gelmedi ve bugün doktorumuz da yapmamı söyledi hatta enjektör ve serum fizyolojik yazmış reçeteye ve bizde YouTube Dr Osman gönülal videosundaki gibi temizleme yaptık. Kızım çok rahatladı hem burnundan hem bir saat sonra ağzından balgam attı. Korkmadan yapmalısınız bence yoksa ciğere inebilir bronşit olabilir birde çok küçük burnu tıkalı olmaması lazım asla hem uykusunu hem emmesini etkiler.
baykuskiz_ Gazel1 nasil yapma dediler hayret bir sey .cocuklarim premature dogduklarindan 2 hafta sonra basladilar yikamaya her ogunden once de yika dediler
Gul_bahar Gazel1 hyr aspiratör iyi değil dedi her iki burun deliğine sadece 2şer ml serumu sık ters çevirip sırtına vurmsıkıntı olmuyor çok korkarak yaptım ama çok şükür bişi olmadı bi kere tek yaptım bana eczacı günde 4 defa dedi ama çok geldiği için bi defa yaptım şuan hırıltı yok çok şükür
Oaey24 Biz yapıyorux 57 günlük olduk hala yapıyoruz yoksa bebeğim çok hırlıyordu acılmıyor burun. Yıkamayla daha iyi acılır dedi doktorumuZ
Loveismom Gazel1 benim bebeğim 1 buçuk aylıkken bronşit oldu ciğerlerine indi maalesef aşırı salgın var ve doktora götürün acilen bir gösterin kontrol ettirin aspiratörle sürekli temizlediğim halde ciğerlerine imdi malesefki ben artık enjektör ve izotonik su ile temizliyorum hastalığımız geçti çok şükür ama günde bir kere muhakkak ve banyodan sonra muhakkak temizlerim
yasminmomy Gazel1 bizde 22 gunluguz iki gündür aşırı hapşırma biraz öksürük ve hırıltı var burun tinakligi var hastaneye götürmedim yıkama işi nasıl oluyor bize buruna damla verdiler bugün kulandım
Ebrushkaa Gazel1 günde 2 kere aspire et daha fazla değil.2 burun deliğine 2 ml şeklinde olcak şekilde siringayi çok bastırmadan sık ve bebeğini ters çevir sirtina elini kubbe yap ve 5 dak yap agzindaki bakgamlarda düşüyor
Hlle Gazel1 bebeğim 2 ay 23 günlük . YouTube daki Dr Osman gonualin dediği gibi yapıyorum. Balgamı vardı bir ara günde 2 defa yapıp yüz üstü şekilde sırtına hafif pat pat yaptım ve balgamı da geçti şükür. Burnunda tıkanıklık olmaması için günde 1 defa yapıyorum.yoksa tıkanıp uyuyamiyor.
Esra25eylul Gazel1 beim oglum da aayni o sekilde olmustu balgami yuzundrn bogulacak gibi oluyordu gunde iki uc defa burnunu aciyordum ne zarari var ki