Ozlem_Ipek Bebeğimin aylık takibini kendisine yaptirmak istiyorum.Giden arkadaşlar var mı?Önerir misiniz
Eftelya-29 Aradığım post lütfen yorum gelsin muayenesi 750 tlymis degermi gitmelmiym sorunumuzu cozermi bende bekliyim üste kalsin
baltopagasii Kızlar benm bı akrabam gidiyor aşırı memnun çok iyi çok güzel bindoktor dedi bnm çocuğumda alerji var doktorlar bulamadı bişi demedi bu doktoru tavsiye etti yani onun bebeğindeki sorunu bulmuş. Bide karısı var karısına göre bu daha iyymis