Nezzz_ Merhaba ben kendim yapıyorum. Yarım çay bardağı tuz, bir çay kaşığı zerdeçal (renk için), bir çay bardağına yakın su koyup aldığı kadar un ekliyorum. Oynuyor oynaması bittikten sonra streç yada buzdolabı poşetine koyup dolapta muhafaza ediyorum kurumuyor ve aylarca kullanıyor.