Almilam_ çok uyku yapıyorsanız ondanda olur biz sabah 6:00 da kalkarız bn oğlumu tekrar 8:00 de uyuturdum 11:00 de uyuturdum hep yarım saat uyurdu onları kestim 7:00 de kalkar 9 da kahvaltı 11:00 de 15 dk uyku saat 12:00 de yatış şimdi şöle bnmde oğlum sallayarak yada kucakda uyur ama şöle yapıyorm 10 saniye salla 10 saniye dur 5 saniye salla 5 saniye dur amaçlı ise sabit bir zemin ayarlamak yani aslında sallanmıyor düşüncesi yaratmak bide bn karnını iyi doyurnca daha güzel uyumaya başladı bide her ağladığında gece doyurmuyom kucağıma alıp odasınds pış pul yapıp yatağına koyuyorm