Sevgili anneler önlisans mezunuyum kpss atamalarında hiç bölüm yok delirecegim . Düşünebiliyor musunuz 30 tercihi de hizmetli olarak yaptım 🥹sırf atanıp memur olayım diye sizlerden tercih yapan var mı yada aranızda hizmetli kadrosunda atanıp calisan var mı 🙏neler yapıyorlar acaba merak ediyorum doğrusu .