Ekinbebekannesi Merhabalar bebeğim 3 aylık ve doktorum sağım için elektrikli göğüs pompası kullanmamı önerdi . Baktım fakat fiyatları yüksek olanlar da var . Önerileriniz nelerdir hangilerini kullandınız ?