Aynurrevan
Merhaba Ben azeriyim lutfen bana yardim ede bilirmisiniz Benim cocum 2aylik ben aptamil veriyorum anne sutu yok.Idrara cikamiyo napa bilirim yardim edin lutfen
Melikeakiner
Canım onun mamayla ilgisi yoktur. Doktora götür böbreğinde yada idrar yollarında sıkıntı olabilir.
yaseminkarakurt
İdrara çıkamıyor derken? Çişini mi yapamıyor, eğer öyleyse kesin doktora başvurun mamayla alakası olmaz onun Allah göstermesin böbreklerle ilgili bişey olabilir
ozlem_oz
çişini mi kakasını mı yaapmıyor ne kadar süre yapamıyor? aptamil sindirimi rahat bir mama idrara çıkamama varsa gerçekten bunu doktora sormanız lazım mutlaka
kiliclar
bence hemen doktora götür canım idrarla mamanın alakası yok çünkü bende veriyorum aptamil yok böyle bir sıkıntı
fatmakaraca
bunun mama ile ilgisi yok canım doktoruna danış