Ilkbebek Kizlar 40 gunluk benegim var. meme ve mama veriyorum bir saat duzeniniz var mi? Yoksa hunun icin erken mi? Ne zaman uyanirsa (en az 2-3 saat) besliyorum. Ama ornek cogu kisi 9 da yatar 12 de beslerim gibi duzenleri var henuz erken mi bu duzen olusumu icin?
asiltonunmommysi Ilkbebek ek gıdaya iyiyden iyiye geçene kadar gık dese emziriyorsunuz. Mama ve meme ilerleyecekseniz de acıkma sinyallerini bebek veriyor zaten acıktığında meme verip genelde 2 3 saatte bi acıkacaktır. Ben mamayı 2 ay kullandım sabah bi bide yatırmadan gece bi veriyordum. Kalan zamanda hep emzirdim
Edis07 Ilkbebek ilk 4 aya kadar duzenli 2 en gec 3 saatte besliyordum. 4. Aydan sonra 3 saat oluyor veriyorum bakiyorum istemiyor oyuzden artik kendisine birakiyorum. Aciktiginda veriyorum tabi 4 saati gecerse ve istemezse kendim teklif ediyorum
Mlstprk Asla bir düzen oluşturamadı bizde iki aylığız, sürekli emmek istiyor ama emdikçe kusuyor , gaz oluyor . Kısır döngüdeyiz
Ilkbebek asiltonunmommysi tabii oyle yapiyorum uyandigi veya kendini belli ettigi an meme sonra mama. Cunku sutum yetmiyor
Ilkbebek Bazi annelere bakiyorum 4-5 aylikken saatleri i biliyor beneklerinin. Biz de oyle saat falan yok🙈 ne zaman denk gelirse