barlastrtl Bebegim 28 günlük. Doğduğundan beri özellikle emerken karnından yda bağırsaklarından guruldama sesleri geliyor. Bu normal mi ne anlama geliyor acaba bilen var mı
Jelibonsmom barlastrtl İlk 2-3 ay kızım da öyleydi fakat büyüdükçe geçti, genelde kaka yapmaya yakın olurdu, bağırsak sesi
Emmosch Benimki de 2 aylık emerken geliyor o şekilde ses,ben gaz diye sorun etmiyorum,zaten huzursuz kıpırdanıyor sonrasında