Merhabalar, bebeğimin 23 Aralık’ta 2. Ay aşısı var. Aynı gün rota aşisi da olacak. Olurda ateşi çıkarsa ne yapmalıyım. Sizlerin bu aşılar sonrası tecrübeleriniz neler? Çok tedirginim bu aşıdan sonra neler olacak diye. İlk asimiz da sıkıntı geçti ama aynı gün ameliyat olmuştu. Onun da etkisi vardı. Bunda öyle şeyler yaşamayız inşallah ,🙏