Giziko Oğlum 4 aylık dün gece bir anda ateşi çıktı inlemeye başladı. Hemen üstünü soydum calpol verdım. Doktorada götürdüm ilaç yazdı. Ama hiç hali yok yavrumun. Vücut ağrısı olduğu o kadar belli ki. Napacağımı bilemedim hiç.