Hulya_27 Gvnre firinin izgarasini alt tarafa koyuyorsunuz firinin sadece ust kismini calistirip 150 derece de isitip keseyi koyuyorsunuz 15 dk qlt ust yapıp isitiyorsunuz sonra bileginizin ic kismini yakmiyorsa bebegin karnina koyuyorsunuz bende kullaniyorum
Ciger Gvnre ben de fırında ısıtıyorum genellikle sabaha karşı çok ıkındığı zamanlarda koyuyorum. İyi geliyor, rahat uyuyor.
Babygirlsmom Mikrodalga da ısıtıp kullandık. Gaz dönemlerinde çok rahatlattı. İlk üç ayında sıcak havaya rağmen kullandık, rahatladığı gevşediği çok belli oluyordu. Babyjem ve sevibebe marka kullandık.