Mevacanimkizim Kızlar 2 yaş kızımın parmağı böyle oldu iltihabı biraz çıkardım ama durmuyor soğan sarımsak sardım 10 dk durdu çıkardı kendisi sağlık ocağına götürsem bakarlar mi hastaneye mi yonlendirirler eşim işte şuan hastane biraz uzak gece 12 de gelicek o zaman acile mi götüreyim?
mysa2 Mevacanimkizim eczanede merhem satıyorlar dolama için ama bi sorun kullanımı uygunsa çocuklar içinde öyle alın emin olamadım 🙂
Mevacanimkizim yaman_gzd babamda lokum iyi gelir sar dedi ama kızım mümkün değil durdurmuyor elinde korkuyor. Çok teşekkür ederim
perikizii Sağlık ocağı da bakar siyah merhem veriyorlar kardeşimde çok oluyor onu kullanıyor sağlık ocağındaki doktor vermişti
Merveenuur16 Annemde olmuştu yumurta akı çok iyi gelmişti geçmişti bir kaba yumurta akı koyun parmağını içinde tutun.Belki sizede iyi gelir
Babygirlsmom Tek çözüm ithiyol pomad, halk arasında kara merhem diye bilinir. Kötü kokuyor ama çok çabuk iyileştiriyor. Benim çok olur, tırnağımı makasla kestiğim zaman. 1 günde geçiriyor. Ama çocuk için doktora sormak gerekebilir.
Mevacanimkizim Babygirlsmom kokusu önemli değil kaşıntı için bir krem kullaniyoruz oda öyle kahverengi kötü kokuyor alıştık yani. Yarın gidince sorayım onuda o zaman çok teşekkür ederim