Merhaba bebeğim 3 aylık olmak üzere bir sürü emzik aldım en pahalısından en ucuzuna kadar ama hiçbirini tutmadı en son avent aldım onu tutar gibi oldu ama devamlılığı gelmedi sürekli benim mememi istiyor kafayı yicem artık bu saatten emziğe alıştırabilir miyim zorlayayım mı yoksa daha tutmaz mı?