Anneciko youtube da dr osman gönülal.'ın kanalına bakmanizi tavsiye ederim. Sıcaklığa bağlı olarak oda ısısında 6-7 saat, buzdolabının kapağında 7 gün, buzlukta 1 yıl anne sütü saklanabileceğini söylüyor. Üstelik bunu amerikan pediatri akademisinin bilimsel çalışmalarına bağlı açıklıyor. 3.ler kuralı yüzünden annelerin değerli sütleri hep çöpe gitmiş ona üzülüyorum. ben de sütümü sağarak biberonla veriyorum bebeğime. Oda ısısında 6 saat duran sütü de, dolabın kapağında 7 gün bekleyen sütü de içti bebeğim (2 aydır her gün üstelik) kusmadı ya da başka kötü birşey olmadı. Anne sütünün tek bi damlası bile çok kıymetli. bi araştırın sütünüz boşa gitmesin