Bebeğim 11 aylık beşiğinde unuttuğum zaman gece 5 6 kez kalkıyor kalitesiz bir uyku ve bitkin bir ben.
Doktorum 1 yaştan sonra kesmem gerektiğini birlikte uyumam dokunarak uyutmam gerektiğini söyledi. Uyguladım 2 kez kalktı. Ama bunu beşiğinde başaran ve 1 yaş sonrası gece emzirmeyen anneler burada mı? Önerileriniz neler?