amansallagitsin ya bebeğim 5 buçuk aylık grip oldu zaten antibiyotik kullandık geçmiş gibiydi bugün doktor kontrolü vardı doktor kulaklarının enfeksiyon kaptığını söyledi ateşi falan da hiç olmadı alerjimiz zaten var bildiklerim dışında hiç bişey yemedim ama