Merhaba anneler kızım 2 aylık, geçen hafta kafasının ön sağ kısmında mercimek büyüklüğünde şişlik geldi elime sabit bi şişlik oynar değil sivilce gibi de değil ucu kırmızı değil yani. Eline dokunmadan farkedilcek bisey değil. Bu arada kafasını hiçbir yere çarpmadı. önemli bir şey midir aynı durumu yaşayan var mı?