Vera1810 Şu sağ taraftaki elbiseden sipariş verdim kapıda ödeme ile sipariş oluşturuldu dedıler dün kargo numarası vs gelmedı biraz işim acele mesaj attım cevap vermediler
Vera1810 PatronBebek @tatlibiranneo Kzılar zaten şüphe etıtm buraya yazdım allahtan kapıda ödeme yapcam dedim. Kargo gelirse acıp içine bakar oyle veririm para
Vera1810 Benım 2 kızım var ikisinede aynı renk aynı model elbise asla bulamıyorum. Bu elbiseyi 1 yaş aldım artık terazide küçüktecektim. Sizin buldunuz site varmı elsiva da yok Baska bir site varmı
PatronBebek Vera1810 bilmiyorum ki cnm. Yorumlar sınırlandırılmış hiç dikkat etmedin mi ben sahteyim diye bağırıyor sayfa
Vera1810 tatlibiranneo ptt ile gelirse benm tadınım abi var anlatırım durumu açarım eger birsey çıkmaz ise geri bantlarım
Vera1810 PatronBebek fark ettim canım ama kapıda ödeme olunca belki yorgunlukdan dır dedım ama degl sipariş oluşturdum dedi sipariş numarası yok
Vera1810 Neyse Kzılar siz bana Baska bir site soyleyın o vakit aıle resmi çekimi için kzılara beyaz alcam kendim ve eşim kahverengi tonları giyecez
Vera1810 Kzılar kargı yaptılar almasam birsey olur mu kapıda kontrol de edemiyorum yaptırmalar dedıler