Zeynep-38 Hastane mutlaka yardımcı olur ama sağlık ocağına pek de güvenmeyin zaten. Gerçe uzmandan yardım almak gerekiyor. Benim bebiş de 3 aylık oldu olacak. Öksürük vardı sabah şimdi öksürmüyor. Burun akıntısı falan yok sadece ateşi var gibi biraz. Parol verdim calpolun bir diğer bebekler için olan şurubu. Bebeğiniz ağlıyor mu yada baya huysuz mu? Ben rahatsız olsa ağlar herhalde diye düşünüp kendimi motive etmeye çalışıyorum.