Kızlar lütfen bir akıl verin dayanacak gücüm kalmadı artık kafayı yiyeceğim. Kızım 10,5 aylık geceleri yarım saat başı uyanıp emmek istiyor alışkanlık haline getirdi. Onda da meme ağzımda dursun diyor hep emzik hiç almadı zaten. Gece beslenmesini kesmeye çalıştım yok yapamadım feryat figan ağlıyor. Destekli uyuyor zaten onu da bırakamıyorum. Çok çabalıyorum ama olmuyor. Ailemde çok uzakta bana yardımcı olabilecek birisi yok artık tükendim. 6 aydır böyle her geçen gün daha kötü oluyor.