Kızlar kızım 20 aylık ve bez değiştirirken çıldırıyor bezi açtığım an kaçıyor asla bağlatmak istemiyorum bazı zamanlar eşim tutuyor zorla bağlıyorum bir yeri kopmuşçasına ağlıyor bunun onda travma olmasından korkuyorum artık bu durum çok yordu eline telefon verince susuyor ama her seferinde de vermek istemiyorum başka birşey de dikkatini çekmiyor. Tuvalet eğitimine mi başlasam diyorum ne büyük çişini yaparken nede küçük çişini belli etmiyor Buda hazır olmadığı ifadesini veriyor bana sizce nasıl bir yol izlemeliyim yardım lütfennnnn 🥹🥹🥹