Tugbalina Kızlar kızım 22 aylık bnde hamile olduğum için memeden kestim ve bu süreçten sonra süt içsin istiyorum ama kızım çok az içiyor sizce ısrarcı olmalıyım yoksa zamanla sever mi bilmiyorum
Birdunyabircennetannesi Tugbalina Ne sütü veriyorsunuz peki bende başlamak istiyorum yavaştan 19 aylık olmak üzere
baykuskiz_ Tugbalina e ne guzel iste icmesin sut faydali bir sey degil ki sindirimi zor ilerde turlu hastaliga sebep oluyor
Pikapikapikacuuu NurY Bilgi için teşekkür ederim öncelikle. Merak ettiğim şu : devam sütü için de geçerli mi bu. Özel olarak bebekler için üretiliyor o yüzden merak ettim 🌺
serebro Tugbalina içmemesi daha iyi aslında başta dis curumesi kansızlık hazımsızlık gibi yan etkileri var. Anne sütü almayınca illaki bir süt içmeli diye birsey yokmuş. Uzmanlar süt yerine ayran kefir gibi şeyler öneriyor
Birdunyabircennetannesi Tugbalina Bide öyle dene istersen canım mesela 30 ml süt koy 30 ml de kaynatılmış soğutulmuş su koy belkide ağır geliyordur tadı ondan icmemistir