Ay çok tatlış bir yavrucuk bu maşallah 🧿 16 günlük olması imkansız çünkü anneden en erken 30 günlük ayrılıyorlar, öncesinde anne baba besliyor. 16 günlükken tüyleri bile çıkmamış oluyor. Bebek ama 1buçuk ay civarı bir bebek. Korkmuş olabilir ondan öyle davranır. Bir süre ellemeyin, yüksek sesli ortamda kalmasın, çok ürkek olur yavrular. Ortamı gözlemlesin. Bir süre sonra elinizi kafesin içine yavaşça sokarak parmaklarına falan dokunun, size güvenmesi lazım. Hemen zorlamayın, asla elinizle üstünden tutup yakalamayın çok korkar. Kafes içinde elinizi ısıracaktır yine, tepki vermeyin ayağını sevin yine. O şu an ısırdığında sizi korkuttuğunu düşünüyor, kendini korumaya almış. Siz tepki vermeyince ısırmasına zamanla vazgeçer. Alıştırabilirseniz çok ehil olur bu cinsler. Sevgiyle büyütün 🥰