Merhaba hanımlar oğlum 1 buçuk yaşında 3 gün önce ateşlendi ilaçlarını verdim ılık duşa soktum vs ateşi düzeldi dün hiç yükselmedi iyidi, oğlum doğduğundan beri ağlayan bir çocuk olmadı gece uyandığında bile ağlamazdı ama 3 gündür gece bağırarak kalkıyor öğlenleri de öyle, herşeye ağlıyor şaşırıp kaldım bu huy değiştirme mi yoksa başka bi sorunu mu var çünkü emin olamadığım için şuruplarına devam ediyorum biyeri ağrıyo diye düşünüyorum 🥺