Merhaba biz daha yeni kıbrısa tayin olduk bebegim 1 hafta sonra 2 aylık olacak burada verem aşısı yapılıyo mu yani aşıların hepsini tam anlamıyoa yapabiliyo muyuz veya eczaneden bu aşıyı temin edebilir miyim fiyat konusunda bilgisi olanlar gikri olanlar yardımcı olursa cok sevinirimm🤍😌