ikiKudurukAnnesi Ayy kızlar bugün saglık ocagına kontrole gittik doktor eldiven takmadan parmagını çocugun agzına soktu yaa emme refleksine bakmak için o an şok oldum bir şey de diyemedim şimdi içim içimi yiyor mikrop kapmıştır diye
mavikalpefe124 ikiKudurukAnnesi böyle şeylerde çocuk sizin çocuğunuz doktprda olsa hemşirede bir başkası da. Olay anında uyarın. Asla müsade etmeyin. Yeri geliyor biz kendimizi sakınıyoruz. Emzirin anne sütü inşallah sıkıntıyı engeller ama bir daha lütfen müsade etmeyin. Hiç kimseye bu şekilde.
123321123 ikiKudurukAnnesi dezenfektan felan sürmüştür belki öncesinde öyle düşünün evham olmayın iyi düşünelim 🙏🏼 bende eldivensiz iğne vuran aşı vuran hemşirelere kızıyorum hep.
Minikask35 ikiKudurukAnnesi benim bebeğime de aynısını yapmıştı o an bende bişey diyemedim zaten lohusalıkta kafam uçmuş . Sorun şu ki beni emmeyen bebeğim doktorun kıllı parmağını cuk cuk emdi 🥴 neyse ki hasta olmamıştı o zamanlar
balkaymak__ Orda niye diyemediniz ? Asıl orada bunu dile getirmeniz gerekiyordu buraya yazmanız ne ifade etti yani şimdi
AliEmirmoms @"BurgerKingg"niye kızmadınız ki o çocuk resmen bi sürü mikrop kaptı onlar kaç kişiyi muayane ediyolar. Elini yüzüne falan değdirip sokmuşsa ağzına ya aman aman
ferlazen 2 doktorda zamanında yapmıştı ve bi mana verememiş şok olmuştım. Meğer açlık durumlarını kontrol ediyorlarmış bence