Perismom biz de 5.5 aylık olunca tam başladık. Kızım 65 cm 6800 kilosu. Doktor zaten bu ay tadımlık olacağını tam olarak ek gıdaya ancsk 6. Ayın sonunda başlayacağımızı söyledi. Yoğurt ile başladık ama kızım hiç sevmedi, kusar gibi yaptı. Dakka bir gol 1 sağolsun 😂 sonra muz tatdırdım, giderek arttırıyorum, muzu sevdi. Aptamil kaşık maması aldım sütlü bisküvili dün akşam onu verdim onu çok sevdi, kaşığa zor ağzını açan kızım tabağı yiyecekti neredeyse 😂 doktorumuz meyve ile başla, elma, şeftali, armut, muz, kayısı olarak git dedi. 6. Ayın sonunda ancsk sebzelete başlarsın dedi. 🙄