36 günlük bebeğim var emzirerek besliyorum sadece sağ göğsüm çok doluyor ondan emzirirken tazyikli geliyor sanırım çok fazla kusuyo emdiğinin yarısını falan cıkarıyor tekrar emmek istiyor o göğsümü vermek istemiyorum o zamanda taş gibi oluyor ağrı yapıyor bugun sağdım çok fazla cıktı 2 göğsümden o kadar cıkmıyo normalde sağmasam mastit olurum diye korkuyorum sağdığımı dolaba atıp tekrar vermek istemiyorum meme reddi olur diye sizce ne yapmalıyım kafayı yiyeceğim tecrübesizim lohusayım Bi başıma bebek büyütmeye calısıyorum