Merhaba, bebeğim beş aylık, doğduğundan beri sleepy natural kullanıyorum pişik yapmadı yeni doğan güzeldi sorun yaşamadım ama 2 ve 3 numaralı bezlerde sürekli kakası sırtından taşıyoru ve yanlardan sızıyor, değiştireyim dedim ve öneri ile molfix 4 numara aldım ama bebeğimde üzerinde 2 saat kalmasına rağmen ileri derecede kızarıklık yaptı. Bi kaç kere daha denedim yine kızardı ve pişik oldu
Ne yapacağımı bilmiyorum, sevgili anneler siz ne önerirsiniz ne kullanıyorsunuz