-Beliss Edis07 bizde 5ay 15gunluguz bugun tam yuz ustu döndü☺️☺️ oyun yapti kendine resmen sirt ustu koydukca yuz ustu donduu😂🤭
kadriye07 yuvarlanma nasıl oluyor acabaaa yüzüstü dönmek mi bu arada bebeğiniz 3 temmuz galiba benimde 2 temmuz:)
Edis07 kadriye07 1 temmuzluyuz😇 yuz ustu koymustum emekleme pozisyonunda. Onceleri oyle koyarken biraz sonra yoruldugunda donemeyip ve yuzunu yere koyup aglardi ama bugun kendisi dondu yuvarlandi sirt ustu pozisyonuna geldi🥰
Edis07 pennylane valla bazilari 3 aylikken yuvarlaniyor diyorlardida benimki niye donmuyor diye dusunuyordum. Bugun bi kere donunce dunyalar benim oldu valla bide asiri tatli oluyorlar🥰😁
Melisacemre Edis07 ayy bizde 4 ay 14 günlüğüz dönmüyor sizin dediğiniz gibi yüz üstü biraz durup yorulup uzanıp ağlıyor bende merakla ne zaman dönecek diye bekliyorum
Edis07 -Beliss ooo masallah. Yuz ustu donmek daha buyuk basari bence😁 bizde insallah yakinda yuz ustude donecez😁
Edis07 Melisacemre valla bizimkide 5ay 21 gunlukken dondu😅 sizinkide bizimki gibi birazcik tembelse, daha erken😁