Kızlar kızım 14 aylık sayılır 35 haftalık hamıleyım calısmadan once besıgıne koyuyordum uyuyordu bı kara kaynanam baktı kızıma belli kı kucagına alıstırdı uyurken simdi 32 hafta ızıne ayrıldım sımdı uyurken kucagıma almamı ıstıyor oturarak kucakta dursa sorun yok ayakta kucakta kurup oyle uyumak istiyor bende besıgı koyuyorum 1 saat olsa uyuması beklıyorum ama vicdan olarak o kadar kötü hissediyorum ki kızım sarılmak istıyor ben sarılmak istemiyorum gıbı🙁