Zeyno8 Kızlar merhaba bebeğim 5.5 aylık ve asla mama kabul etmiyor, nasıl bir çözüm önerirsiniz acaba bu arada bütün mama çeşitlerini denedik ama bir türlü sevemedi hele biberondan asla kabul etmiyor..Yardımcı olursanız sevinirim..
Uffsananebeslk Zeyno8 Biberonun ucuna pekmez sür ver başka aklıma gelmiyor. Meme reddini böyle aşmıştım biraz
Gglin Bizimki de kabul etmiyor. Doktorumuz mama suyunda bir sure vanilya yada tarcin cubugu bekletip mamayi yapabilirsin demisti. Ben denemedim. Zaten ek gidaya basladik her yemegine 1 kasik mama koydum
Zeyno8 Gglin hide ek gidaya başladık ama sadece ek gıdayla olmuyor malesef çişli bezi günde 3′ü geçmez oldu
Catloverr İlk mama verdiğimde hiç içmedi biberonu diliyle ittirdi midesini bulandırdı önce biberonu değiştirdim yine içmedi sonra mamanın içine çok çok az pekmez koydum pekmez koyar koymaz cop cop içti. Sadece 2 kere verdim pekmezli şimdi güzel içiyor mamayı
Catloverr Zeyno8 benimkine zararı olmadı fazla vermedim ki zaten çay kaşığının ucuyla verdim mecbur kaldım çocuk açlıktan ağlıyordu 🥺