Bebeğim henüz 1 aylık . Bebeğimde burun tıkanıklıklığı , hırıltı ve biraz öksürük oldu .Doktora gittk .akciğer filmi çekti .( bu kadar küçük bebeğe film çektirdik ona üzüldüm bu bir ) .akciğer filmi temiz çıktı ama doktor yine de klamer antibiyotik yazdı 10 gün kullanılacak dedi .henüz bir aylık bebekte antibiyotik kullanan var mı ? Ne yapmalıyım yardın edin .ne ateşi var ne enfeksiyonu.bu neden verdi ?