Arasus Arkadaşlar 28 günlük bebeğim var bu aralar çok ıkınıp kızarıyor gazını çıkarıyor kakasını da yapıyor ama kasılıp kızarıyor bu durumu yaşayanlar var mı
Azraada58 Arasus ne kadar gaz cıkarsada yinede gazı vardır bir kere cıkardı tamam defil hep cıkarıp rahatlamak ister canm