MELISSAMERYEM Zeytinyağının bir zararı yok. Ben mama veriyorum artık ama bu dediğimi emzirdigimde de yapmıştım. Doktor bir zarari olmadığını söyledi tabi abartmamak kaydıyla. Simdi de ek gıdaya geçtiğimiz icin yemeklerine katıyorum yine doktorumuzun önerisiyle.