Aselmerve1 Bunun bir çözümü varmı acaba 3 aylık şuan kızım bant vs gibi bildiğiniz bebeklerde düzelmesini saglayacak
KUTAY61 Aselmerve1 zamanla duzeliyor ben hic bere takmadim taktirmadi cunku hep agladi dogdugunda kulakları minicikti sonra kafasindan büyük oldu resmen şuan 18 aylik yuzu buyuyunce saclar uzayinca düzeldi şükür
Busefee Aselmerve1 7 aylık oğlum onun da bayaa kepçe ama buyudukce düzeliyormus herkes öyle diyo zaten bant falan taktirmiyo ben denedim
Aselmerve1 Valla ben düzeleceğinden hiç ümitli değilim çünkü ona göre şekil alıyor birde halası babası faln kepçe biraz genlerden geldiğini düşünüyorum ona göre önlemi varsa almak istiyorum yani bant eczanede mi aldınız taktirmadi demissiniz
Sumeyyebaglan Genetik olan bi şeyi değiştirmek pek mümkün değil malesef çok takılmayın gözünüzde büyütmeyin
gizemlili Aselmerve1 Artık kulak şekillendirme yapıyorlar çok başarılılar . Annesütüdoktoru var instagramda onların çalışmalarını gördüm.Lütfen inceleyin araştırın. Ayrıca kızlar düzelmez. Ben bebekliğimde tek kulağımı kıvırıp yattığım için tek kulağım bebekliğimden itibaren kepçe. O kadar üzüldüm ki yıllarca çok şükür kendi halimde güzel olmama rağmen kompleks yaptım içe kapandım. Okullarda mecburu saç toplattıkları için üzüldüm. Artık çaresi var ne olur bebeğiniz de benzer tablo yaşamasın.
gizemlili Aselmerve1 Bebekler 3 aylık olana kadar yapıyorlar kritik sınırda yani eğer düşünürsebiz hemene harekete geçin
gizemlili Aselmerve1 kulağa özel silikon kalıplama yapıyorlar sadece annesürdoktoeunsa değil başka uygulayan doktorlar da var
Cs1879 Earwell diye geçiyo ama çocuk Dr umuz ondan fayda görenini çok görmedim dedi bizde yaptırmadık ama benim kızımın Bi kulağı doğuştan katlı 4 yada 6 yaşında estetik düşünüyoruz