Esiraalmila bende bakınca silik gördüm ama bu ara mevsimsel sanırım benimde 15 gün gecikmisti bir test yaptım silik ikinci çizgi gördüm tekrar yaptım birkaç gün sonra negatif çıktı ama cama tutunca silik görüyordum burda post açmıştım hatta 😂 gidip kan verdim negatif çıktı çok şükür sonra regl oldum biraz mevsimsel sonra var mı stresi ile uzadıkça uzuyor