Merhabalar, bebeğim bugün ateşlendi hic 38 i görmemiştik daha önce aşılarında bile. Bu arada 5 ay 9 günlük kızım. Diş olabilir mi yoksa hastalık mı nasıl ayırt ederim? Ve hemen ilaca başvurmak istemiyorum boşuna parasetamol vermek istemiyorum küçücük daha. İlaçsız ateş düşürme yöntemleriniz deneyimleriniz icin bu postu açıyorum. Umarım hem bana hem de diğer tüm annelere yardımcı olur paylaşımlarınız.. 🌸🙏🏻