Denizanasi92 Boğucu bir öksürük vardı birazda burun akıntısı, gece uyanıyordu elimde o ilaçta olunca mecbur verdim bende aslında doktor önerisi kafama göre de kullanmadım. Fakat bu kadar zararlı olduğunu bilmiyordum açıkçası, şimdi umca damla ve prospan şuruba başladım pekmez tereyağda verdim bugün daha iyi. İnsan ne yapacağını şaşıyor cidden.