Kızlar neredeyse gunluk aksamları uyumadan banyo yaptırıyorum burnuna enjektorle serum fizyolojik te sıkıyorum (gercı cok bir sey cıkmıyor) yani ben mi yapamıyorum onu da anlamadım oda nemlendiricimzde var alerjımız yok bu arada ama o burun bence tıkalı ses geliyor yani tıkalı gibi her zaman degıl Ama ozellıkle yatarırmata başladığımda oda nem olcer aldım simdı bir de kontrollubnemlendırmek adıjna ne yapmam lazım bu tıkanıklıgın sesini gidermek ıcın