Karpuzlu_lolipop Merhaba kızlar happy momdan buraya geçtim bebiş doğdu . Sütümü sagdim yarım saat oluyor 1 saate kızıma icircem biberonunda bekliyor şuan . Sorum şu sütü direk mi vereyim yoksa bir cezveye sicak su koyup az ılık mi vereyim??
Melson21 Karpuzlu_lolipop Direct verin, icmedigini buzdolabina koyup sonra isitip verebilirsiniz. Eger simdi isitip verirseniz bir daha buzdolabina koyup tekrar isitamiyorsunuz. Baska bebekleri bilmiyorum ama benim kizim sicak olmadiginda da iciyor sutunu
hunilikadin Direk olarak ateşte ısıtmayın benmari usulü sıcak su üstünde ılıklaştırın. Çokta sıcak olmamalı zaten. Bende sağıp veriyordum 15/20 dk kadar petek üstünde tutuyordum sağdığım zaman
Karpuzlu_lolipop hunilikadin şuan dışarıda duruyor 3 saat oda ısısında sorun olmaz demi verirken de benmari usulü yapıp vereyim
hunilikadin Karpuzlu_lolipop İnternette oda sıcaklığında 3 saat tutulabilir diyor ama bence çok fazla. Bebeğiniz küçükse zaten 2 saat bir beslenme yapıyorsunuzdur
Karpuzlu_lolipop mucizem_200921 evet öyle yapıyorum ama oda isisinda kaldığında ısıtma yapmama gerek varmı